قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل
شاعر، روزنامه نگار، کارشناس ارشد حقوق بین الملل
حرفی از عاشقی نمی داند
شاعری که حقوق می خواند
شاعران غریب ترین مردم زمانه خویشند که تنها پناهشان سایه بانی است که از شعر ها وترانه هایشان درست می کنند

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

جمعه

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ق.ظ

هر چند که خاطری مکدر دارم

هر هفته هوای ندبه در سر دارم

بگذار برای جمعه بعد آقا

این جمعه دو تا کار مهتر دارم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۷

نظرات  (۴)

۲۸ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۹ مهدی قربانی
با سلام به جناب باقری 
خوشحال شدم از زیارت شما 
با شعری برای غزه بروزم 
یا حق 
۲۸ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۴ هادی قاسمی
باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
داریم بیت های خاکی و چشم انتظار توایم
حقیر رو همراهی بفرمایید با غزلی نذر مولی الموحدین امیرالمومنین با نام " شیوه ی شعر من این است و این یعنی که ..."
مثل همیشه منتظر نظرهای باارزش تان به اتنظار می نشینم

در آینده نه چندان دور حقیر را در صفحه ی جدیدی فقط مختص به اشعار آیینی وابیات خاکی نیز طبق روال سالهای گذشته ( نوحه سرایی) همراهی بفرمایید.بزودی
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۲۴ رضوان امامدادی

این جمعه دوتا کار مهمتر دارم

 

 

درود برشما

خیلی تاثیر گذار بود. موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی