قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل
شاعر، روزنامه نگار، کارشناس ارشد حقوق بین الملل
حرفی از عاشقی نمی داند
شاعری که حقوق می خواند
شاعران غریب ترین مردم زمانه خویشند که تنها پناهشان سایه بانی است که از شعر ها وترانه هایشان درست می کنند

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

زمان

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ

می توانستم زمان را به عقب بازگردانم

سوار بر ابرها شوم

برایت باران بیاورم

آسمانت را 

با رنگین کمان تزئین نمایم

 شب هایت را پر از ستاره کنم

و خانه ات را آکنده از بوی رازقی های بهشت


می توانستم زمان را به عقب بازگردانم

سرنوشت را به گونه ای دیگر رقم بزنم

تمام خاطرات تلخ را

دفن کنم

در زیر خروارها مهربانی و محبت


می توانستم زمان را به عقب برگردانم

و خودم را آنطوری خلق کنم

که دوستم داشته باشی

همه این کارها را می توانستم انجام دهم

اگر خدا بودم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۷

نظرات  (۵)

سلام.
شعرش زیباست.
البته انسان قدرت داره هر کاری رو بکنه در زمان خودش. خلق زیبایی‌ها برای دیگران همیشه ممکنه.
کمی هم از آینده‌ای روشن بسرایید.
یا علی.
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۴ صــــــــــــراط
سلام

لبیک یا محمد(ص)

پیامبری از خودمان به روزم


منتظرحضور همیشگی تان هستیم



یا علی
سلام
ما به معناى حقیقى کلمه به آزادى و وجود آن معتقدیم؛ منتها آزادى یک مسئله است؛ عدم مدیریت، عدم نظارت و عدم دقت در آنچه مى‏گذرد، مسئله‏ى دیگرى است.
<<رهبر معظم انقلاب اسلامی>>

بروزیم با مطلب ""انقلاب معنوی"" شما هم دعوتید.

سلام

همه این کارها را می توانم انجام دهم...

خدا با من نشسته...

کاش غرور وجود نداشت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی