قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل
شاعر، روزنامه نگار، کارشناس ارشد حقوق بین الملل
حرفی از عاشقی نمی داند
شاعری که حقوق می خواند
شاعران غریب ترین مردم زمانه خویشند که تنها پناهشان سایه بانی است که از شعر ها وترانه هایشان درست می کنند

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

رباعی 28

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ق.ظ

از همهمه و صدایتان می ترسم

از باور ادعایتان می ترسم 

وقتی که به گور دل من می خندید

از نیش و کنایه هایتان می ترسم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۸

نظرات  (۸)

واقعا یعنی به افسردگیش می ارزه؟؟؟

+ ای وای من...
:)
خب من ترجیح میدم یه مقدار از اون جذبه رو کم کنم تا اینکه پا به عرصه ی افسردگی بذارم...

:)))
ممنون...
آره این روش بهتره...
عوارض جانبی هم نداره...
:)
چشم...
ما که تلاشه رو میکنیم...
تا ببینیم نتیجه ش چی از آب در میاد... ;)
سلام

ممنون از نظرتون

رباعی قشنگیه :)
سلام
با مطلبی جدید، منتظر حضورتون در وبلاگ "حرفِ حال" هستم
موفق باشید[گل]
مچکر... !
سلام 
منو یاد جلیل صفربیگی که بهشون ارادت دارم، میندازین...
خیلی وقته که به کلبه ام سر نمی زنم ...هر از گاهی...گاهی که یادم بیفته...خدایی نکرده....میام..
دیگه انگیزه ندارم....
مرسی که مهمان ناخوانده ی خانه ام بودید.
بمانید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی