قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل
شاعر، روزنامه نگار، کارشناس ارشد حقوق بین الملل
حرفی از عاشقی نمی داند
شاعری که حقوق می خواند
شاعران غریب ترین مردم زمانه خویشند که تنها پناهشان سایه بانی است که از شعر ها وترانه هایشان درست می کنند

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

اتفاق

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ق.ظ

هیچ اتفاقی نیفتاده است

نه طوفانی آمده است

نه زلزله ای

و نه حتی جنگی رخ داده است

فقط من عاشق شده ام

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴

نظرات  (۵)

موضوعات وبتون رو متنوع ترکنین خیلی بهتره

درخواست همکاری

سلام و وقت بخیر

من کریم پازکی هستم دانشجوی فناوری اطلاعات

در حال حاضر خیلی از سایت ها با  دنبال بالا بردن رنک الکسا و رنک گوگل خودشون هستن و برای همین تبادل لینک وتبادل بنر و ... میکنن.

یکی از چیزهایی (یا بهتره بگم مهمترینشون)که باعث بهبود رتبه الکسا و گوگل سایت ها و وبلاگ ها میشه بازدید یکتای سایت هست.

من در حال حاضر نرم افزاری طراحی کردم بتونیم به صورت شبکه ای بازدید سایت ها و بلاگهای عضو این شبکه رو بالا ببریم.

یعنی چی؟ یعنی من مثلا روزی 300تا سایت رو بازدید میکنم و صاحبان اون سیصدتا سایت، سایت منو بازدید میکنن. این طوری بازدید جعلی سایت بالا نمیره و دقیقا بازدید واقعی داره انجام میگیره. ولی من چون نمیتونم روزی 300تا سایت رو سر بزنم نرم افزار برام این کار رو انجان میده.(مثل آراس اس خوان)

در ضمن نرم افزار طوری طراحی شده که به bounce rate  سایت هم آسیبی نمیزنه.

بنابراین  هرچی اعضای شبکه بیشتر باشه تعداد بازدید یکتا بیشتر میشه.

حالا اگه شما هم بخواید عضو شبکه ما بشید اسم سایت یا بلاگ شما هم به شبکه اضافه میشه و یه نرم افزار که برای سایت شما کانفیگ میشه براتون ایمیل میشه.

این نرم افزار نرم افزار portable هست و نیازی به نصب نداره و فقط کاری که شما یا من یا بقیه اعضای شبکه انجام میدن اینه که صرفا روزی 1بار برنامه رو به مقدار 3 دقیقه اجرا میکنیم تا پیغام بده که بازدید ها تموم شده.

با این وجود اگه دوست دارید به شبکه ما بپیوندید و با ما، ما بشید لطفا با من در تماس باشید.

ایمیل:

Pazoki.karim72@gmail.com

Pazoki.karim@yahoo.com

ممنون که وقت گذاشتید و خوندید. منتظرتون هستم.

سبز باشید _ پازکی

سلام
ای کاش میشد مثل بقیه اتفاقات زندگی از عاشقی هم نوشت
با سلام پیشاپیش دهه کرامت رو به شما محبان ال الله تبریک و تهنیت عرض می کنم 
 از این پس چشمان حقیر در برگه ای به ظاهر نو ، مختص فقط اشعار آیینی انتظار قدوم پر بهجت شما را دارد با غزلی نذر امام رضا علیه السلام در " باران خیال "
به روزم فرودآ که خانه خانه توست
با سلام و تبریک دهه کرامت.
خیلی خوبه اگر این اتفاق برای هر انسانی بیفته.
قدر باید دونست و پرورشش داد برای عشق ابدی.
یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی