قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل
شاعر، روزنامه نگار، کارشناس ارشد حقوق بین الملل
حرفی از عاشقی نمی داند
شاعری که حقوق می خواند
شاعران غریب ترین مردم زمانه خویشند که تنها پناهشان سایه بانی است که از شعر ها وترانه هایشان درست می کنند

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

تکیه بر شانه های پیاده رو...

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ

به نام خدا و با سلام

با استعانت از خداوند متعال اولین مجموعه شعر من با عنوان تکیه بر شانه های پیاده رو   از طرف انتشارات شاملو در دست چاپ هست و ان شاءالله در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از 10 تا 21 اردیبهشت برگزار میشه در غرفه انتشارات شاملو عرضه خواهد شد....

لازم می دونم از دوست خوبم احمد تقی خانی که زحمات زیادی را در جمع آوری و ویراستاری این کتاب متحمل شد تقدیر و تشکر کنم....

طرح جلد

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۳

نظرات  (۳۰)

سلام  علیکم
عالی ، تبریک میگم.
آرزوی توفیقات روز افزون و موفقیت های بیشتر.
یاعلی
سلام. وبلاگ خوبی داری. به من هم سر بزن. نظر یادت نره. 
۲۳ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۲۰ غلامعلی حسینی بهجانی
سلام.
احسنت بر شما.
ان شاء الله موفق و مؤید باشید.
سلام
وبگاهتون عالی
شعراتونم بی نظیر هست
یه سوال...همه شعرها ومتنای قشنگ از خودتون هستش؟؟؟؟
اگه اجازه بدین لینکتون کنم
موفق باشید

سلام
امیدوارم موفق باشید
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۱۴ مصطفی فتاحی اردکانی
تبریک عرض میکنم ان شاءالله اگر رفتم نمایشگاه تهیه خواهم کرد
مبارک باشه دوست عزیز
امیدوارم همیشه موفق باشید.
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۰ حسین(مدیر بلاگ زندگی)
سلام دوست عزیز ممنون از حضور گرم شما در زندگی
خیلی خوشحالم که یه شاعر پا به بلاگ ما گذاشته
انشاا... همیشه موفق و سلامت باشید
سلام علی آقا.خیلی خوشحالم که ادبیات فارسی حامی خوبی مثل شما داره.انشاءالله موفق باشی
راستی بنده را اگه ممکنه لینک کن ......یاحق
سلام
تبریک میگم
ان شاءالله موفق باشید
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۲۰ ابولقاسم زمانی

سلام علی آقا

وبلاگ قشنگی دارین

یه سوال

شما برای اهل بیت هم شعر میگید؟

موفق باشید
خوشحال شدم از حضورتون در وبلاگم
رباعیاتتون زیبا بودند

  

به سلامتی اون پدری که

هنگام تراشیدنموی کودک مبتلا به سرطانش

گریه ی فرزندش رو دید

...

ماشین رو داد به دستش

در حالی که چشمانش پر از گریه بود

گفت : حالا تو موهای منو بتراش !



  

به سلامتی اون پدری که

هنگام تراشیدنموی کودک مبتلا به سرطانش

گریه ی فرزندش رو دید

...

ماشین رو داد به دستش

در حالی که چشمانش پر از گریه بود

گفت : حالا تو موهای منو بتراش !


سلام
ممنون از حضورتان
تبریک می گم طرح جلدش هم خوبه
با سلام و عرض تبریک.
مطمئنا مجموعه خوبی شده.
ان‌شاءالله مجموعه‌های بهتر و خاص‌تر هم چاپ کنید.
و روزی در صف شاعران بلندآوازه ببینیمتون.
خدا قسمت کنه بیایم و نمایشگاه کتاب ببینیم.
یا علی.
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۱۱ منوره السادات نمائی مرتضائی
سلام آقای باقری 
تبریک میگم 
ان شاء الله موفقیت هاتون روزافزون باشه
خواهیم خوند کتابتون رو 
 ان شــاء الله !

تبریک دوستم
سلام 
 آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز  دارم امیدوارم دغدغه های تان رفع شود 

شب شعر آیینی "کوثر بهار"
با حضور شاعران مطرح کشوری:اساتید شکوهی.شفق.محمد کاظم کاظمی و ...
زمان:یکشنبه 31 فروردین ساعت 17:30
مکان:حرم مطهر رضوی صحن هدایت سالن اجتماعات شماره 1 دانشگاه علوم اسلامی رضوی
در 42 دومین روز از فعالیت وبلاگی فاطمیون تصمیم ب نظر سنجی از فعالان مجازی گرفتیم
تا در صورت مثبت بودن برایند به فعالیت وبلاگیمون ادامه بدیم
لطفا با نظز خود ما را راهنمایی کنید

http://eheyat.blog.ir/1393/01/26-3

در 42 دومین روز از فعالیت وبلاگی فاطمیون تصمیم ب نظر سنجی از فعالان مجازی گرفتیم
تا در صورت مثبت بودن برایند به فعالیت وبلاگیمون ادامه بدیم
لطفا با نظز خود ما را راهنمایی کنید

http://eheyat.blog.ir/1393/01/26-3

  اگر " العجل " بگوییم و برای ظهور آماده نشویم
کوفیــان آخــرالـزمــانـیــم                                     
بامطلب به پاخیزید منتظر حضور شما هستم
یاحق
سلام ،وبلا گ خوبی دارید. خوشحالم که کتابتان بزودی بدست مخاطبان خود می رسد.
شاعر باشید.
ارادتمند بخشی.

در ضمن با اجازه شما را لینک کردم.
سلام 

بهتون تبریک میگم ، امیدوارم موفق باشید 

سلام . تبریک میگم

 

حتما تهیه ش میکنم و حتما از خوندنش لذت میبرم

 

راستی کتاب - بادبادک خیال من - نوشته امیرحسن ابراهیمی خبیر شاعر 12 ساله بااستعدادمون

 

هم در غرفه انتشارات آبرون موجوده

 

من به همه اعلام میکنم برای حمایت از اینچنین بچه هایی که حالا واقعا کمیابن

 

شما هم با خرید و پیشنهاد به بقیه از ایشون حمایت کنید

 

ممنون

۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۵۴ محبوبه خیرابادی
وقتی که این پست رو گذاشتید قصد داشتم این کتابو تهیه کنم...
و الان که دوباره به اینجا سر زدم یادم افتاد که دیروز این کتاب از قلم افتاد... واقعا حیف شد... 
در هر صورت امیدوارم موفق باشید...
علی جان تبریک
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۸ آسیه تفقد حسن پور
درود بر انسان های خوب...

آن ها که در اندیشه دیگران تصویر زیبا می نگارند.

بسیار عالی بود...لذت بردم.

سپاسگزارم...موید و موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی