قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل

قطعه 19

شعر ها و یادداشت های علی باقری اصل
شاعر، روزنامه نگار، کارشناس ارشد حقوق بین الملل
حرفی از عاشقی نمی داند
شاعری که حقوق می خواند
شاعران غریب ترین مردم زمانه خویشند که تنها پناهشان سایه بانی است که از شعر ها وترانه هایشان درست می کنند

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

شعر...

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۰۰ ب.ظ

با سلام


درخشش چشمانت

ستاره ایست

در دل  شب

که راه را نشانم میدهد

دلم را که به نگاهت می دوزم

شعر  متولد می شود...


پی نوشت: سطر پایانی شعر اصلاح شد

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۸

نظرات  (۳)

آفرین
۱۸ دی ۹۱ ، ۱۵:۴۹ مرتضی نظری
جالب بود ولی من درکل با شعر زیاد خو نیستم... شاید کسی که بهتر شعر متوجه میشه بهتر بتونه نقد کنه!!

یک نکته: من از اینکه دیدگاهم جواب داده نشه اصلا خوشم نمیاد!! و بهم یجورایی ور میخوره دیگه دلم نمیکشه که برم توی اون وبلاگ!!!
پاسخ:
عذر خواهی می کنم آقا مرتضی از این به بعد سعی می کنم حتمن نظرات شما رو جواب بدم...
۱۹ دی ۹۱ ، ۰۶:۰۵ محسن بدرقه
کلا با استفراغ حال میکنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی